tirsdag 29. mars 2016

Tålmodighet er en dyd og skatten kommer snart

Ingen kajakkturer eller skiturer, helt enkelt en stille og rolig hjemmepåske har det vært på meg denne påsken. Sliter fortsatt med betennelsen i venstre arm, den sitter i håndleddet og holder på å gjøre meg gal. Så for tre uker siden tok jeg til vett og kom meg til Kiropraktoren. Jeg får akupunktur og god veiledning, og kan med glede fortelle at nå går det rette veien. Problemet er bare at nå som jeg begynner å bli bedre så får jeg så lyst til å padle, strikke og gjøre masse sånne ting som ikke er smart å gjøre nå... Fikk grei beskjed hos kiropraktoren i dag at veien tilbake til full betennelse er kort, så nå må jeg lete frem tålmodigheten min. Mon tro om noen kan hjelpe meg å finne den? *Smile*


Det å måtte holde seg i ro når gubben skulle ut på padletur med flere av padlekompisene våre var hardt. De hadde fantastiske forhold for en padletur, 6 grader og helt vindstille, speilblankt hav. Jeg hadde sååå lyst til å dra ut jeg også! Og "dårlige padlekompiser" gjør ikke saken bedre ved å dele flotte turbilder på facebook etterpå ;o) Nå skal jeg rette blikket frem mot slutten av April, jeg håper virkelig at jeg blir så bra i armen at jeg kan delta på teknikk-kurset som kjøres da. *Krysser fingrene*


Nå er det ikke mange dagene til vi får vite hvordan det gikk på skatten, 31.Mars er den magiske datoen i år. Krysser fingrene for masse penger igjen og kanskje ny kajakk til meg selv? Det hadde vært noe det! Jeg lever i troen på at jeg er millionær til det motsatte er bevist *Smile* Da må man kanskje betale millioner i skatt også?? Noe må være feil i mitt regnestykke ;) Men drømmer er lov og kanskje en dag så slår han Lotto til med stor gevinsten?! Jeg lurer på hva jeg ville kjøpt meg da? Noe padlerelatert måtte det helt klart blitt! Hvilken kajakk eller utstyr ville du ha kjøpt hvis penger ikke var ett tema?

1 kommentar:

  1. En surfski Think Legend, har hatt den før og den er bare så enormt god ;ø)

    SvarSlett