torsdag 7. april 2016

En liten kjole til en liten prinsesse

Jeg har hatt betennelse i venstre håndledd i 7 måneder nå. Jeg har prøvd det meste for å bli bra, og har den siste måneden hatt forbud mot å padle, strikke og hekle. Og med en skinne som stiver av handleddet er det meste vanskelig... Jeg må ha noe å holde på med, så nå holder jeg på å gå på veggen. Jeg holder bestandig på med en eller annen hobby. Noe måtte jeg finne på, så nå har jeg børstet støvet av symaskinen min og sydd noen småting. Og når man har en symaskin til 8000,- stående så er det kanskje ikke så dumt å få brukt den til noe fornuftig ;)

Det første jeg sydde var en t-skjorte til en tante gutt, den skal han få i bursdagsgave. Er fare for at faren leser bloggen min så jeg legger den ikke ut her. Bilde får komme senere, når gutten har fått gaven. Jeg har også sydd en liten portemoné til småmynter, den skal bli bursdagsgave til en frøken jeg kjenner. 


I helgen sydde jeg en kjole til en tante jente, jeg ble så fornøyd med den! Første kjolen jeg har sydd, så da er det vel lov å være litt stolt?! I dag var jeg på besøk hos frøkna og kjolen passet, den var helt perfekt. Glad tante som liker å sy til de små <3 


Håper dere har flotte hobby eller padledager. Jeg satser alt på å bli bra til sommersesongen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar